All the crazy shit I did tonight, Those will be the best memories.

Tjena hallå hej!

Jaa vad ska man säga om den här dagen.. Först var den förväntansfull av glädje. Sedan tog den en snabb vändning på cirkus 2 sek och gjorde den till en skitdag. Kan en dag vara förväntansfull av ilska? I sånna fall är den det nu.

Restresor runt 2000 spänn verkar det inte finnas många av. Det suger. Vill verkligen bara komma bort härifrån och revolutionera mig eller något liknande, men ack, jag får väl tillbringa även denna vinter i slaskiga äckelsverige. Funderar starkt på det där med att gå i ide under vintern..dels för vädret och dels för att slippa tänka på idioter.

Det var väl värst vad jag har blivit deprimerande nu det senaste. Kan förstå att det är sjukt roligt att läsa denna skiten när det är så otroligt mycket humor med. Vintern gör mig verkligen deprimerad..

Kan ju glädja er med att det endast är 184 dagar kvar tills jag smutsat ner min vita klänning, tappat bort mössan och hällt champange över allt och alla.

förvirrad
Yr tjej -07

Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0