All you have to do, is cry.


Goddagens!

Eller godkväll kanske man ska säg, klockan är ju ändå halv elva nästan.
Denna dag har bestått av att vakna lite sådär runt halv ett för att strax därpå börja göra julgodis!
Efter julgodiset var det dags att äta entrecote, muums!
När lillebrorsan sedan kommit hem från träningen var det granens tid att bli pimpad. Såhär snygg blev den:

gran

Nej, vi hittade inte den här i skogen. Den är köpt.

Har vart en sådär deppig kväll denna afton. Helt klart mitt egna fel men det är sånt jag inte kan hjälpa.. Får hoppas det löser sig.
Är för övrigt sjukt sugen på juldagen nu! Har ju köpt biljett till Grand och nu när man inte vart ute på två helger (hahaha) så blir man ganska sugen på att knäppa några bärs och gå in i dimman!
Jaja, imorn ska jag hänga med mamma till Gekås redan kl 8(!!!!!!) och försöka hitta nån mer julklapp till min kära lillebror. Kommer vara helt slut, men får sova vidare när jag kommer hem sen igen istället.
Nu ska jag nog sätta på en film och slockna framför den, väärt!

Pussheej!


Kommentarer
Postat av: Katta

sv: jag lovar att säga till ;)

tror jag lägegr upp det på bloggen med (Y)



diggar din gran förresten! :D

2010-01-01 @ 21:21:23
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0