I want your bad romance.

Tja bloggfaan!

Idag är en sån där underbar dag där absolut ingenting kan gå fel! Man kan ju ta bara det fina vädret med den strålande solen som steker på en och gör att man kan gå runt utan att frysa! Åh vad jag älskar vintern! Nog med ironi..

Tjockar mig med en godispåse här framför datorn och tittar ut genom fönstret då och då för att se den deprimerande svarta vintern smyga sig fram.. Jag har fortfarande inte köpt några julklappar till någon, funderar på att kanske ta mig en vända till Gekås inom en snar framtid så att det blir några glada miner på julafton trots allt. Ska förövrigt jobba stängning dagen innan julafton, JÄTTEKUL DANNEBOY(the boss)!.. Men men. Jag, Elina och Pia får sprida den sista julstämningen till kunderna innan de själva åker hem och skriver massa rim och dricker glögg!

Jaja, mitt trams jag skriver här är fortfarande inte vidare intressant men ni får stå ut!

rhodosvin
Jag, Rhodos -09

PUssheeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0