It's just the touch of your hand.

Goder natt!

Denna afton har jag tillbringat på mitt underbara ica tillsammans med Elina, Jakob och Malin. Vi skulle ju som sagt äga lite eftersom alla "vuxna" var på julbord medans vi "barn" inte fick hänga med. Dock kanske vi inte ägde exakt hela tiden, men det var själva larmningen som gick segt. Dörrar som inte gick att låsa bland annat... Men men, kom därifrån 20 minuter senare än tänkte. Inte för att det gjorde något direkt, hade ju inte nåt att skynda mig till.
När jag kom hem fanns det potatis, kotlett och sås att värma, mums! Efter en god middag och ett samtal från Lillie begav jag mig till just henne för att kolla lite SATC och käka lite popcorn. Nice! Några avsnitt senare kände jag hur tröttheten dök upp och i och med att jag ska börja jobba 07.30 imorn så ville jag hem till min egna säng. Sagt och gjort och nu ligger jag här alldeles ensam och ska strax sova.

Längtar till nästa lördag!


Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Lillie

Det var mys att du kom :)längtar också till nästa lördag, fast kanske av en annan anledning :P hihi

2009-12-13 @ 11:28:03
URL: http://lillow.blogg.se/
Postat av: amy

jaa:)) haha jaa det är nog av lite olika anledningar ;)

2009-12-13 @ 17:30:42
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0