Like a big bad wolf, I'm born to be bad.

Tjänna!

Då har jag kommit hem efter en mycket trevlig eftermiddag/kväll i Halmstad med Danni. Vi var som sagt och såg på New Moon och OJ va bra den var! Bättre än vad jag trott! Har ju alltid känt att Edward är den där heartbreakern, men ACK! Jag säger bara varluvar, Jacob Black. MUMS! Galet vad en hårklippning och lite mindre kläder kan göra med en kille! Haha. Jag grät även ett par gånger under filmens lopp, den var ju trots allt ganska sorglig ett tag där. Man blev ju inte heller mindre sugen av att se trean när det var ett sådant slut på tvåan! Så som ni förstår så tyckte jag filmen var mycket bra!

Imorn ska jag för första gången, sedan jag fick mitt körkort, köra upp alldeles ensam till min kära vän Emma i Kullavik. Hennes kompis (och även min) fyller nämligen 20 år idag så imorn blir det till att fira honom, rejält! Kommer bli en helgalen kväll kan jag säga!

Jaja, nu ska jag plocka fram kläder jag ska ha med mig imorn och sedan sova.
11.40-13.00 går jag i skolan imorn, helt ok fredag.

berlin
Langar en gammal bild på mig och Johanna från när vi var på utebyte i Berlin, april 2008.

Pusshej, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0