You're the one who tries to drag me down.

Hallihallå!

Denna helg har vart sjukt rolig!
I fredags körde jag ju upp till min kära älskling Emma i Kullavik för att på kvällen fira Jocke som fyllde 20. Först förfest hos Jocke med cirkus 15-20(?) pers, sedan åkte vi in till Gbg och Berså för att fortsätta festandet där. Kanske inte världens roligaste klubb men folket gjorde kvällen till en toppenkväll! Efter ett ex antal timmar med alkoholintagande och dans drog vi oss hemåt framåt fyra snåret.
Dagen efter körde jag in Emma till Kungsbacka och sedan tog jag själv ett litet stopp på vägen innan jag drog tillbaka till kära Svartrå. Väl hemma hoppade jag in i duschen lite snabbt för att sedan köra mina föräldrar som skulle på partaj. Plockade ju även upp Lillie på vägen så jag fick roligt sällskap!
När väl mor och far var avsläppta drog jag och min vän till Stanton's för att käka pizza. Mums gott. Sedan vidare till Jessica som hade förfest innan vi skulle dra till Grand.

Efter denna lördagen har jag sett Grand och olika människor ur ett nytt perspektiv.. Plus att jag aldrig ska gå till Grand nykter igen. Aldrig. En cola kostade fan 22 spänn! Det svider i plånboken att vara nykter.

Jaja, imorn börjar en ny vecka med galna upptåg. Det är nästan så man längtar till nästa helg när man ska jobba igen. Alla på jobbet ska nämligen på julbord utom vi som inte är "ordinarie". Så det är jag och Elina som håller i ställningarna på lördagkväll! Vi har luskat på lite idéer som vi funderar på att verklighetsställa, nu när ändå inte chefen kommer vara där och mucka med oss! Får väl se hur kvällen slutar.

sjuan
Jag på skolavslutningen i sjuan! Haha

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0