I kissed your lips you pulled my hair it was the craziest thing.

Till råga på all hosta och sånt har jag fått feber också. Hade 37,8 och jag brukar ligga runt 36,5 när jag är frisk!
Så blir nog till att stanna hemma från skolan imorgon också. Ska kurera mig riktigt rejält med ett härligt bad och kanske lite bastu med! Måste försöka att bli någorlunda frisk till på lördag så jag kan vara fit for fight! Jag visste att jag inte skulle säga att ingenting kunde gå fel till denna festen, som jag nämnde i något  föregående inlägg . Men det ska nog gå bra det här. Hoppas Lillie kommer hit imorn och kurerar med mig, hade vart helt ok! :D

Jag var ju hos frissan innan och slingade håret. Gjorde det med sån mössa, och aj va ont det gjorde! Även om jag inte är speciellt ömhårad. Jaja, det blev ett bra resultat iaf. Man ser dock utväxten lite tydligare på ena sidan men det duger i krig, som Bubba brukar säga.

Ne nu hoppas jag att pappa kommer hem snart med mat, för jag är jättehungrig!

Puss / Amy

I touched her ooh!
She touched my ahhh!
It was the craziest thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0