If this is called living, well don't count me in.

Nu sitter man här igen med datorn i sängen och känner att "pluggtimmarna" som man skulle haft efter skolan, bara har flytit iväg. Har ju geografiprov på torsdag men har fortfarande inte börjat plugga. Istället kollar jag runt på bloggar, myspace, youtube och massa ställen som INTE har med mitt geografiprov att göra. Varför är det alltid så? När man har något viktigt att göra så gör man alltid sånt som man aldrig annars brukar göra, bara för att slippa det man borde. Jag städade till och med upp på mitt rum idag bara för att låta tiden gå förbi!
Ne usch, nu ligger den gröna, fula, tjocka boken och bara väntar på att bli läst. Jag får nog ta och öppna och bläddra fram till sida 167 där det står om väder och vind.

Man för ju förresten inte glömma att kolla på Lost ikväll då, som har säsongspremiär! Visst det har spårat ut lite, men vem är inte supernyfiken på att få reda på HUR dom kommer från ön, och VART dom som stannade kvar tog vägen? Det är i alla fall jag. 22.40 ikväll.

Puss / Amy


Hope you're happy now, but I'm not giving in.
I hope you're satisfied with your bullshit and your lies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0