I'm a bit drunk as you can see, I bet you would like to undress me

Jaha, då var det måndag igen. I och för sig är den snart slut , men ändå en och en halv timme kvar.^^
Idag har det bara vart en helt vanlig seg måndag i skolan. Dennis åkte hem efter första lektionen och Johan började spotta blod. Trevlig dag!
Ne vad har hänt idag egentligen. Jo, jag klarade faktiskt 10 uppgifter i matten, utan att kolla i facit! Så jag känner mig riktigt stolt! HAha...
Efter skolan hängde jag med Johanna till Meddo och solade, vilket jag hade tänkt göra imorn egentligen, MEN vad gör det att sola en dag före. Ska till Klitte på onsdag och ta mig en simtur där och sola även då. Måste ju vara lite brun till på lördag då det är 18-årsfest som jag är taggad till tusen till!
Ringde även min frisör idag och bokade in sling-tid på torsdag kl 15.15 så man är fin i håret till festen också! Känns verkligen som att inget kan gå fel till denna fest (peppar, peppar, ta i trä).

Har 30 engelskaglosor till imorn som jag kan ganska hyfsat faktiskt. Ska plugga på dem lite mer snart. Har även ett historiaarbete/redovisning som ska vara klart på torsdag, och min grupp (jag, Danni, Carro S) skulle läsa igenom faktan tills imorn. Häftet ligger jämte mig, men hur jag än försöker ,så går det inte att ta upp det och fortsätta läsa där jag slutade. Jag ska gå och borsta tänderna och sen somna med häftet på magen. Ja det låter bra.

Godnatt / Amy


Kommentarer
Postat av: Johan Rundström

Awesome! haha blodspottarn! xD sola imon!!! <3

2009-03-17 @ 20:50:49
Postat av: amy

hahaha du är äcklig! gör du det fortfarande? SOLA! <3

2009-03-17 @ 21:06:52
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0