I'm not pop, I'm hiphop

Ojojoj, vilken trevlig helg jag har haft!
I lördags var det den omtalade 18-årsfesten, och jag kunde nog inte haft det roligare! (om man räknar bort att någon drack upp typ hälften av min dricka!) Ne men det var en riktigt trevlig kväll med mat, dans och glada ungdomar!
Jag hade fortfarande feber, förkyldning, huvudvärk och hosta när jag åkte dit men kände inte av det så mycket under kvällens gång. Istället kom det tillbaka sedan vid 3 tiden när jag landade i Dannis ena soffa och trodde jag skulle dö av hostattacker!
Efter festen tog vi bussen tillbaka in till stan och sedan skulle jag och Danni hänga med Snuffe och LInkan på någon efterfest. DOCK när vi kom dit såg vi att det endast var tjejer där! Dom hälsade glatt på killarna, men när dom såg oss sa dom snabbt "det är fullt!!". Haha patetiska varbergstjejer :P Så vi softade lite på deras uteplats i någon halvtimme med killarna som var där innan vi bestämde oss för att gå hem. Väl hos Danni satte vi på filmen "Finding Neverland", men stänge av efter ungefär en halvtimme för vi var sjukt trötta. Somnade dock inte förrän vid 4 eftersom någon smsade mig ganska mycket!(:
När vi vaknade upp på söndagen vid 11 orkade vi inte göra så himla mycket, utan låg kvar i sängen tills klockan blev 2 för att vid den tiden äta frukost. Efter frukosten körde vi hem till mig och käkade våfflor, lite smått gott.
När våfflorna var uppätna drog vi vidare till Lillie för att prata lite bra och dåliga saker om gårdagen. Haha.

Jaa. Idag är jag hemma från skolan också. Festande gjorde mig inte direkt frisk kan man ju säg. Febern är dock borta idag, men förkyldningen och hostan sitter i. Men ska nog orka ta mig till skolan imorgon :)


Puss å hej! / Amy


Jag & Peter

Jag och Peter är glada när det är fest! :)

Oh baby baby have you seen Amy tonight?
Is she in the bathroom is she smokin' up outside? Oh
Oh baby baby does she take a piece of lime
For the drink that I'mma buy her do you know just what she likes? Oh

Kommentarer
Postat av: Lillie

If U Seek Amy (y)

2009-03-23 @ 16:57:37
URL: http://lillow.blogg.se/
Postat av: LJ

Fina bilder dock för mkt text o för rosa >.<

2009-04-03 @ 18:15:11
Postat av: amy

sluta va sån pussy LJUNKAN! xD

2009-04-03 @ 18:54:12
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0