Tisdag 10/3 -09

Jaha. Skaffat blogg nu då. Inte för att någon kommer läsa vad jag skriver.

Ligger i sängen och kollar på "Lost - past, present and future", dels för att jag inte kan sova och dels för att jag måste få en tillbakablick på vad som hänt där innan serien drar igång nästa tisdag 22.40! Oj vad jag har längtat!

Det var en jobbig dag i skolan idag, men jag får väl inte göra något annat än stå ut.
Jag har i alla fall underbara vänner som gör skolan värd att gå till. Tack! <3
Vet inte hur lång tid det är kvar på programmet, men ska försöka sova, utan tårar, efter det.
Over and out.

/ Amy

Kommentarer
Postat av: daniela

jeeej min favvo amy har kirrat blogg! :)

2009-03-12 @ 18:12:11
URL: http://dddaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0