Tröttast i stan

Det är jag ju egentligen inte, eftersom jag bor på landet. Men men.
Igår var en helt crazy kväll! Det började med att Carro plockade upp mig med bilen hemma ca. 19.45. Och sedan också Lillie, så drog vi till stan och lämnade av Carros storasyster där. Sedan hämtade vi Danni hemma hos henne och körde till Carros lägenhet. Carro hade fått den stora äran att bli tillfrågad om att köra ner Snuffe och Felix till Halmstad denna kväll. För snäll som hon är hade hon självklart sagt ja, mot en viss summa pengar.
Så vi körde och hämtade dessa två pojkar och knödde in oss i den lilla bilen, med en plats kort.
Efter mycket sjungande och skratt kom vi äntligen fram till Halmstad. Men innan vi lämnade av pojkarna var vi ju tvungna att nästan köra på två tjejer! xD Killarna försvann på fest och vi blev sugna att käka pizza på den där pizzerian som Carro tyckte var så god. Då gällde det bara att hitta vart den låg. Utan någon hjälp av gps körde vi mot centrum.
I en korsning där man antagligen bara fick köra höger, körde Carro rakt fram. Med en tutande bil till höger som vi nästan körde in i och nyfikna bussväntande resenärer körde vi in på busshållsplatsen rakt fram. De blinkande ljusen på bussen vi mötte, en gåendes vinkande busschaufför  och resenärerenas blickar gjorde att vi insåg att vi antagligen inte fick köra där. Vi skrek bara lite. Vi parkerade snabbt vid närmsta parkering med andan i halsen.
Efter en kort paus körde vi vidare, och hittade även pizzerian, som dock var stängd. Vi bestämde oss då att det fick bli en väldigt sen kvällsmat på donken. En kvart innan elva anlände vi till McDonald med hungriga magar och det blev en QP Cheese meny för mig vilket var yummie!
När klockan började närma sig halv tolv kände vi att det var dags att åka hem. Vi hade ju fortfarande inte bastat hemma hos Lillie vilket skulle vara huvudaktiviteten denna afton. Så in i bilen igen och hem till bastun. Tjugo minuter där inne räckte för oss. Vi satte oss i "omklädningsrummet" istället, och senare i Lillies rum, och tjötade skit.
Nu var klockan snart 3 och jag kände mig lite sömnig när jag tänkte på att jag skulle upp 8 nästa dag, så jag, Carro och Danni åkte hem till mig och somnade till "En riddares historia".

Puss / Amy <3



Kände för att ladda upp denna bild på mig och Bubba! :)


Kände för att ladda upp denna bild på mig och Bubba :)

Kommentarer
Postat av: daniela

hahah en underbar afton! men du glömde nämna att vi körde vilse med ;)

2009-03-15 @ 18:38:47
URL: http://dddaniela.blogg.se/
Postat av: amy

jag glömde inte, jag orkade inte xd

2009-03-15 @ 18:44:12
URL: http://wallnedal.blogg.se/
Postat av: Lillie

haha aa senvägen var typ klockrenast! xD

2009-03-15 @ 19:12:44
URL: http://lillow.blogg.se/
Postat av: daniela

senvägen va bäst! x)

2009-03-15 @ 20:20:35
URL: http://dddaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0