Lördag 14/3 -09

Igår var man bjuden till Jenni på tjejmiddag för att fira att hon fyllt 18 år! Det var en riktigt trevlig och rolig kväll med mycket skratt!
Efter festen sov jag hos Danni, vilket alltid är mycket mysigt! Fick dock gå upp vid halv 10 för att göra mig iordning innan mina föräldrar skulle komma och hämta mig. Vi skulle nämligen kolla på när min lillebror spelade fotbollsmatch!
Denna match var i Morup, mot Morup, och det var riktigt kallt. Som tur var hade man några extra lager kläder på sig, vilket värmde.
Ikväll ska jag och Carro hem till Lillie och ta det lugnt med bastning och mys. Kommer bli trevligt!

Funderar på att gå och ta mig en rejäl dusch nu. Känner mig ganska så unken.

Puss / Amy<3


Kommentarer
Postat av: daniela

haha du sover här rätt ofta, vi sa nästa helg med va? ;)

2009-03-14 @ 17:38:37
URL: http://dddaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0