Nog hade jag blivit kysst, men aldrig så förut.

Lite dåligt med skrivande här, men vafan orka skriva varje dag? ;D

I fredags stack jag hem till Lillie för lite mys och lite mer mys. Jag hade kommit med en toppenidé innan på dagen att vi skulle vara uppe hela natten, som vi brukade vara för några år sedan när vi alltid sov i Lillies uthus på helgerna. Dock blev det inte riktigt som min idé ville, utan vi somnade ganska så stenhårt direkt efter Let's dance var slut. Haha fail!

Jag stack hem runt middag och duschade och gjorde mig i ordning för kvällen. Skulle nämligen in till stan för att hitta på något med Johan och Ylber. Väl inne i stan runt kl 18 var jag tvungen att vänta på en buss till Johan i två timmar. Ajaj, inte riktigt räknat med vad jag skulle göra under väntetiden. Snäll som Felix är fick jag tillbringa mitt väntande hos han och Paulin (och Kevin!). Efter ett tag där kom även Snuffe förbi en sväng och var trevlig som alltid :)
Under min väntetid blev det även bestämt att vi inte skulle till Linkan på fest, utan skulle istället till min stuga och supa. Så runt 8 kom Ylber och Driton och plockade upp mig på cykel och så drog vi till stugan. Johan var redan där då så det var ju bara att börja intaga de alkoholhaltiga drycker vi hade med oss. Vilket var öl. Johanna Mufic kom även dit, så slapp jag vara ensam tjej!
Att festa med Ylber var nog det roligaste jag gjort i hela mitt liv! HAHA. Den killen vet verkligen hur man släpper loss! xd Måste bli fler gånger!
Det slutade med att Johan däckade i sängen och jag på soffan. Märkte inte ens när de resterande stack hem xd
Jag vaknade ungefär vid 3-tiden av att jag frös som fan och skulle då gå och lägga mig jämte Johan. När jag skulle ställa mig upp på mina fötter (som man brukar) märker jag att jag inte känner av fötterna alls. Istället för att kunna ta några steg framåt, ramlar jag istället raklång på golvet och väcker Johan. Haha. Det var alltså inte bara jag som somnat på soffan utan även mina fötter. Ont fick jag, men klarade ändå att gå till sängen och krypa ner jämte Johan för att få lite kroppsvärme xd

Idag, söndag, har jag inte gjort nåt vettigt alls. Mamma hämtade mig i stugan runt halv 1 och sedan har jag mest sovit och ätit.
Imorgon är det skola igen och det suger balle. Vi har någon jädra temavecka med nåt tema som jag inte kommer ihåg vad det var. Nåt på S tror jag. Det suger i alla fall.

Nu ska jag sova efter att ha smsat lite. (:

Puss / Amy

 
 jag å johan
Jag och Johan på g!


Han böjde sej ner mot min späda kropp,
i hans armar låg jag när han lyfte mej upp,
jag blixtra till i hela kroppen när han kysste mej.


Kommentarer
Postat av: SnyggJohan

haha toppen kväll! tack så mycket! <3 "När jag skulle ställa mig upp på mina fötter (som man brukar)" hahah xD <3

2009-03-31 @ 01:55:14
URL: http://snyggjohan.blogg.se/
Postat av: amy

Haha :D tack själv!! ja men det brukar man ju ?? xD ;D

2009-04-03 @ 18:03:45
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0