Det här är slutet på resan och början på en ny

Usch. Vaknade upp idag och kände hela min hals helt uppsvälld inuti. Näsan helt täppt, huvudvärk och på toppen på det, en jävligt irriterande hosta. Så irriterande så det gör ont i bröstet när jag hostar. Så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan. Känner mig dock lite taskig eftersom vi skulle ha redovisning med vårat grupparbete i historian idag. Men om jag skulle vart där hade jag inte kunnat prata knappt, eller ens koncentrera mig. Skulle även haft prov i geografi idag, men det får jag väl göra någon annan gång.

Det är skönt att vara hemma faktiskt. Jag behövde verkligen sova ut också. Satt nyss ute på balkongen och bara njöt av vårsolen, det var riktigt härligt!
Hade inte klarat denna dagen hemma om det inte vore för Bubba som också är hemma och är sjuk. Så vi sitter och fular oss på msn som vi brukar! Hihi, tack Bubba!
Ska även slinga mitt hår hos frissan 15.15 så får ta mig dit på moppen dårååå. Synd att inte Danni var här så hon kunde köra mig x) GRATTIS TILL KÖRKORTET förresten! ;)

Ne jag funderar på att laga lite mat kanske. Hade ju vart ganska så gott , säger jag då! Synd att det är så trödigt bara. Jaja. Det får gå. Får se vad jag hittar i kylskåpet.

Over and out.

Puss / Amy

And all my senses seem to be in this song
Thinking all day long, honey what went wrong

Kommentarer
Postat av: daniela

krya på dig! jag saknar dig!

2009-03-19 @ 22:34:48
URL: http://dddaniela.blogg.se/
Postat av: amy

men sötis!!

2009-03-20 @ 18:05:14
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0