where is life in this town?

Jag har vart hemma från skolan idag också. Tog tempern imorse och då hade den stigit till 38.5! Inte okej. Men den har gått ner nu och det känns som att jag inte har någon feber alls. Hostan har också lugnat ner sig, fast hostar en hel del fortfarande. Men tror nog jag blir hyfsat frisk till imorgon. IMORGON! Det är endast ett dygn kvar! Om 24 timmar är man lite lagom lullig påväg till festen, som börjar 18.30, och är spänd på vad som ska hända! Det kommer verkligen bli en rolig kväll! Har bestämt med Bubba att vi ska bugga tillsammans! Haha. Ska bli en rolig upplevelse! Lite nervös över vem jag ska sitta jämte är jag dock. Men någon man känner borde det ju bli i all fall, eftersom man känner minst 80 % av dem som är bjudna.  Haha.

Lillie var här för en stund sen och jag hjälpte henne med att sy upp hennes band till klänningen lite. Och så myste vi lite bara.
Jaa det är fredag kväll och jag undrar vad det blir för något gott att äta. Är ganska så sugen på pizza säger jag då, men det blir det säkert inte.. Får se vad mamma hittar på.



amanda

Amy på släktkalaset för några veckor sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0