Dancing is my remedy

Hejhopp!

Då var det en ny dag idag igen, och nu när jag suttit här framför datorn ett antal timmar, för att skriva klart mitt religionsarbete, så märker jag plötsligt något ljussken som strömmar in genom balkongfönstrena rakt mot min profil. Jag vrider ansiktet och märker till min förvåning att det är SOLEN som lyser på mig! Det var ett tag sen man såg den, förutom igår då.

I alla fall, jag är stolt över att 1 av 2 arbeten är klart. Visserligen ska psykologiarbetet vara klart imorgon men det kommer inte hinna bli fördigt tills dess i och med att min kväll består av att först fara till Johanna Ahlqvist för att intaga en mängd alkohol tillsammans med några underbara tjejer som alltid ger en en otroligt rolig stund fylld med många skratt. När vi sedan känner oss lagom bubbliga drar vi vidare till Falkenbergs stolthet: Grand! Haha. Vi hoppas på mycket folk, mycket dans och ännu mer skratt!
I och med att det antagligen inte kommer bli så mycket sömn denna natt plus att alkoholen brukar svida en del dagen efter, ser jag inte fram emot morgondagen då jag ska jobba på mitt kära ICA. Men men, har ju gjort det förr och det har ju gått bra, så varför inte denna gång?

Klockan är nu 14.53 och jag ska ta bussen vid 19.. visserligen hade jag ju kunnat börja skriva på mitt psykologiarbete men det känns lite som att det inte lockar särskilt mycket. Ska man istället ta sig en promenad i det fins höstvädret så man blir lite svettig innan man stiger in i duschen..? Dilemmat är att jag redan sitter i morgonrock, så det är ju mer ansträngande att klä på sig massa kläder och gå en promenad för att sedan behöva klä av sig allt igen när duschen kallar, än att bara klä av sig direkt och gå till duschen. Ska fundera på det i cirka 3 minuter för att sedan agera.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0