Han har öppnat pärlepooorten, så att jag kan komma in

Hej!

Att vakna upp lite halvsvettig, utmattad efter gårdagens ståhej och med den där jobbiga huvudvärken man får efter en helgalen kväll, bredvid en likadan jävel som har armarna runt en, är typ det bästa som finns. Även om det inte är något speciellt så är det ändå en mysig känsla. Då vill man inte gå därifrån.
Gårkvällen var lyckad! Riktigt lyckad. Okej att Caroline Bengtssons öga var nära att bli utpetat av en galen psykotjej, men annars så! Det är fina tjejer dom där vännerna jag har.

Dagen idag har bestått av att sitta i kassan på mitt kära ICA Supermarket Ullared och le det där "hej jag ler bara för jag måste och för att du ska tro att jag egentligen inte är bakis-leende". Det klarade jag av ganska bra faktiskt tycker jag allt. När jag väl jobbat klart fanns det inte mycket tid att slöa på utan vi skulle direkt åka till Skrea och Gullhönevägen 4 där mina älskade kusiner bor. Vi bytte födelsedagspresenter, skrattade, åt pizza, tog kort, skrattade, lekte med lilla Wilfred 1 år och skrattade lite till. Mysig söndag har jag haft helt enkelt, även om huvudvärken har hängt med hela dagen.

Nu ska jag sova och imorn har jag naturkunskapsprov som jag inte pluggat på någonting. Wish me luck!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0