He left me standing in my LBD and my bang bang shoes

Hejhej!

Denna söndagkväll tillbringar jag i min egna sköna svettiga säng tillsammans med storebrorsans bärbara, ostbågar och "L.A. Gigolo". Bra film.
Det blev endast 3 timmars sömn denna lördagnatt också, börjar bli en dålig vana.. Kom iaf hem lagom till lillebrorsans födelsedagskalas började vid halv ett. Det blev kyckling och potatissallad, mums.
Somnade sedan i soffan innan alla släktingar åkt hem, fail kanske.
Har inte så värst mycket att berätta och jag tror inte det är så många som bryr sig om vad jag har att skriva om mitt liv ändå. Aja.

Om det ändå bara kunde hoppa fram tre månader nu..

vår
Jag i våras.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0