I want to vanish inside your kiss

Hallihallå!

Smattrande regn mot rutan och vinden susande utanför väggarna är helt underbart att uppleva. NOT..
Hatar detta jävla skitregn! Kan det inte bara bli vår och sommar så man i alla fall slipper gå runt med alla dessa lager med kläder på kroppen utan att behöva frysa!? Höst/vinter är ingenting för singeltjejer. Då vill man bara ha en varm famn att gosa in sig i framför en bra film. Men men, det är väl något att sikta in sig på någon annan höst.

Idag hade jag först körlektion med Jürg the man vilket gick sjukt bra! Senare hade jag och några även omkörningslektion med Anders och Kristoffer vilket också gick bra. (y)!
Galet hungrig blir man när man inte ätit mer idag än den äckliga fisksoppan i skolan vid halv tolv. Får hoppas brorsan snart är klar med maten där nere.

Känner att jag inte hade så mycket att erbjuda idag så jag slänger upp en gammal bild som ni kan njuta av.

blö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0