I'm a real big fan of yours, but I'm quite the joke to you

HEEEJ BLOGGEN!

Alltså jag är bara så glad över att det är så många som läser min regelbundet uppdaterade otroligt roliga blogg!
Kan inte förstå vart alla läsare kommer ifrån, jag är ju bara en helt vanlig tjej som skriver om min helt vanliga och otroligt tråkiga vardag! Knappt så jag orkar läsa och godkänna alla kommentarer som bara strömmar in av er gulliga läsare! Älskar er allihop<3

Nu till vad jag har gjort idag. Idag har jag vart i skolan, jag fick gå upp klockan 06.00 för att hinna sminka mig och göra mig sådär otroligt fin som jag bara är, innan bussen går vid sju. Sen satt jag på bussen (ja, jag slumrade faktiskt till lite grann hihi) och när skolan började sen klockan 8 så var det nationellt prov i svenska B!
I 5 timmar skulle vi sitta och skriva en uppsats som relaterade till "relationer och starka band". Jaha. Jag skrev om mina otroligt söta och omtänksamma bröder hihi. Eftersom jag snabbt kom på vad jag skulle skriva om och eftersom jag skriver så snabbt som jag gör så var jag klar redan vid 10! UNBELIEVABLE! Sen gick jag, julia, marie och caro till matsalen där det serverades en otroligt god soppa kallad potatis- och purjolökssoppa! Väldigt faschinerande! När klockan blev 13 fick jag reda på att mina två sista lektioner som jag skulle ha var frivilliga, så jag, johanna och marie gick ner på stan och kollade i affärer istället. Jag köpte en "backless bra" på lindex för 179,50 kr! VILKET FYND ALLTSÅ!  Den ser ut såhär:

backless bra

Det är ju självklart inte jag på bilden! Jag är ju inte rödhårig och absolut inte sådär blek! Usch!

Eftersom ni blev så nyfikna nu på hur jag ser ut då så bjuder jag på en jättesöt bild på mig! Hihi.

jagåmarie 

Det är jag till vänster då! Hon till höger är min jättesöta (såklart inte sötare än mig) vän Marie!


Nu hade jag inte så mycket mer att skriva at the moment så jag återkommer väl (inte) snart igen!  HIHI

PUSSHEEEJ!!

Kommentarer
Postat av: Rickelito

Kom till raggarn ;)

2009-11-19 @ 00:11:36
URL: http://rickelitosreality.blogg.se/
Postat av: amanda

gärna ;)

2009-11-19 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0