Just keep on cruising.

Goder afton!

Idag känner jag mig ganska degig. Har suttit på körskolan i 4 timmar för att plugga teori, vilket man blir ganska trött på efter ett tag. Tur att det snart är över.
Efter att pluggat ett antal timmar drog jag med Lillie hem och vi åt stekta tortillabröd, med ost och skinka i, nachochips och drack varm oboy! Haha.
Sen skulle vi kolla Hv-Frölunda på canal+ men då somnade jag! Fail. Inte för att det gjorde mig speciellt mycket eftersom hockey inte är min favoritsport direkt.
Tog mig i alla fall en promenad hemåt när jag vaknat och nu sitter jag här och skriver massa trams.

Imorn är det nästan en helt vanlig dag. Men bara nästan. Får se om den blir positiv eller negativ.

Over and out.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Lillie

I vote for positive!

2009-11-24 @ 22:56:21
URL: http://lillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0