Last night I met a fella, he made me feel so oh oh oh

HEEJ BLOGGEN!

Körkortet satt som en smäck idag! FAN VA GÖTT ATT HA DET AVKLARAT!!
Var så galet nervös innan teorin men sen när jag klarat den blev jag ännu mer nervös över uppkörningen! Crazyy!
Men tjejen på vägverket var så snäll så och jag gick glatt (och gråtandes) därifrån med lappen, som intygade att jag var godkänd, i handen!

Efter uppkörningen var visst mina två lektioner inställda så jag drog hem. När mamma senare kom hem tog jag snabbt bilen och körde och hämtade Marie och Julia för att köra vår traditionella runda till Donken som vi gjort varje gång någon fått körkort. En cheeseburgare senare stack vi därifrån och körde bara runt lite i stan, bara för att. Efter att ha kört hem Julia och Marie igen körde jag hem där kyckling-wok och ris väntade. Mums. Min lillebrorsa hade valt maten just för att det var hans födelsedag! Marängswiss till efterrätt sätt inte fel heller!

Imorn efter skolan ska jag och Lillie till Gekås och handla lite smågrejer. Var ett tag sen jag var där nu så det behövs verkligen en runda där inne. Självklart tar vi bilen ;)


sjuan
Bjuder på en gammal bild från skolavslutningen i sjuan på Julia, Bella, Lillie och mig haha!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0