That's something to die for.

Godkväll kära bloggläsare!

Efter en lång och efterlängtad dusch i cirkus 39 grader känner man sig hyfsat fräsch igen. Vädret utanför gör ju inte direkt så att man ser ut som en retuscherad modell på framsidan av Vouge.
Psykologiarbetet har fortfarande inte blivit gjort och naturkunskapprovet som man skulle haft idag fick visst vänta till någon annan dag, enligt mig.

Ullared. Nej. Kan inte förstå att människor seriöst åker dit för att bo och handla där i flera dagar i streck, till och med veckor! Är det kö argumenterar vissa att "det hör till". Men herregud. Jag får typ panikångest bara jag SER kön när jag står på andra sidan vägen för att traska in på mitt eget jobb i lugn och ro.
Bor man dessutom 1 mil från GEKÅS, som det faktiskt heter, försöker man undvika att gå dit. Och sticker man väl dit gör man det på såna där randomtider när det är minst folk. Haha sjukt att man vet när det är mycket folk eller inte. Jaja, vad är en bal på slottet..

Jag känner på mig att mitt trams till blogginlägg inte är mycket att hänga i granen men ni som så gärna läser ändå får stå ut.

 kroatien
Bild på mig när jag och mamma var i Kroatien förra sommaren <3

Hade ju inte sagt nej till en varm solsemester nu i några veckor. Men jag får väl nöja mig med min varma säng för tillfället.

Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0