We could take our heads off, stay in bed, just make love that's all

Hallihallå!

Denna dag har vart så extremt tröttsam så det går inte. Somnade på spanskan OCH psykologin.. Bra gjort!
I alla fall.. Imorgon är det första december vilket innebär att jag snart måste börja köpa en och annan julklapp till min kära familj. Jag som är sugen på att lägga alla mina pengar på en resa på jullovet istället, men det blir väl till att flänga mellan hemmet och mitt kära ICA som vanligt. Måste fan skaffa mig ett ICA-kort snart..

Känns som mitt liv är en enda röra nu med massa saker och (inte alltid positiva) överraskningar som händer.. När jag väl försöker ta tag i mitt liv så kommer det alltid upp något hinder på vägen.. Men herregud. Här sitter jag och klagar över mitt svensson-liv när jag precis kollat på Faddergalan. Än en gång har jag sett dessa barn leva ett helvete till liv medans jag trycker i mig en påse ostbågar samtidigt som de går hungriga på gatorna i Senegal.
Jag kanske borde ta och pallra mig ner till vårt fadderbarn i Bolivia och se hur han mår..

Nog snackat. Nu ska jag kolla restresor till något varmt land långt långt bort.

faceplant
Brukar sluta såhär när jag, Julia och Carro är i farten.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0