Det gör inte ont så länge du är med mig.

Vi var först i Vinberg och såg dem möta Stafsinge och sedan stack vi till Glommen som mötte Ullared. Kan ju säg att jag frös gaaalet mycket efter att suttit ute i typ 3 timmar med en iskall vind. Usch. Fryser fortfarande.. :(

Imorn är det skola igen och jag ska hålla ett argumenterande svenskatal. Undra vad det ska handla om.. Jag ska även skriva ett engelskatal om något och hålla på fredag. Jag som hatar att hålla tal :(

På fredag får vi i alla fall LÖN vilket ska firas med jobb på lördag och sedan utgång. För tillfället ganska otaggad då en viss familjemedlem nyss tjatade hål i huvudet på mig, men ska nog hinna tagga till på 6 dagar!

Nu tänkte jag laddat upp en solig och varm bild från Rhodos, men icke! Det är nåt strul så det verkar inte funka :(((((

Jaja, godnatt och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0