Dina kyssar smakar smultron och mjölk.

På torsdag är vi lediga från skolan. Det finns dock en hake för att få vara ledig och det är att "jobba" och skrapa ihop minst 50 kr som vi sedan ska skicka till de på Haiti. Helt ok deal tycker jag.
I och med ledigheten och det fina vädret som sägs ska hålla hela veckan (peppar peppar), så ska jag, Julia, Marie och Carro för första gången i år tillbringa en natt i stugan på Skrea Strand! Sommarkänslan är på topp!
Ska ta med mig kameran också och knäppa några somriga bilder på mina härliga vänner!


I väntan på Winnerbäck-konsert, 2006.

Nu lockar sängen för väldigt många timmars sömn, vilket jag ska få med! Lediga onsdagar in my heart ♥

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0