It's just the touch of your hand.

Igår tillbringade jag dagen med att vara med Lillie, en del av kvällen med Johanna Ahlqvist (där vi tittade på Lost-avsnittet vi missade förra veckan) och en snabbis med Julia och Marie.

Det blev inte många timmars sömn då jag, mamma och Smulan stack hemifrån vid 9-tiden för att åka till Borås. Där skulle vi lämna in min balklänning för att sys in lite. Medan sömmerskan gjorde det gav vi oss ut på stan för att bland annat leta efter en studentklänning till mig. Efter ett par affärer hittade vi tillslut en liten pärla som fick följa med hem!

Väl hemma var det dags för mat, vilket jag verkligen inte var sugen på då min mage kändes konstig. Då lillebrorsan legat hela förra natten och spytt anade vi att det var det som spökade även hos mig. Well, det behövdes knappt en timme innan jag låg med huvudet i toalettstolen och vräkte ur mig dagens mat. Usch.
Mår helt ok nu efteråt som jag iofs brukar göra efter jag spytt. Men känner ändå att det bubblar lite i magen. 

Aja, nu ska jag inte sitta här och snacka spya utan jag ska krypa ner i sängen och kolla på tv i väntan på att dagens efterlängtade Lost-avsnitt ska börja! =) 

Puss, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0