Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll.

Varför är Lars Winnerbäck så sjukt underbar?! 
Är du glad, ledsen, kär, olyckligt kär, lycklig, helt sönder eller vad som helst, så finns det alltid en låt av honom som passar in perfekt.
Hans texter är skrivna med så mycket känslor, hans musik och instrument är så noggrannt utvalda.
Även om Lasse är den artist jag lyssnar på mest och har gillat längst, är jag ändå en av alla de personer som inte riktigt Kan lyssna på hans musik på vintern. Lasse är en sommarmänniska och kommer alltid att vara. Därför är det alltså helt underbart att nu på försommaren kunna klicka sig in på den efterlängtade spelningslistan på spotify.


Puss

Kommentarer
Postat av: Katta

LW <3

2010-04-11 @ 23:08:21
URL: http://nilssonkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0