Tänk att något så enkelt som du bredvid mig kan göra mig så lugn.

Då var det söndag igen och solen skiner som om det vore en ljuv sommardag. Minus att det inte är alltför varmt.
Det är även sista dagen på detta påsklov. Ångest för skola imorn. Jag har så mycket att göra att jag bara vill gräva ner mig i 53 dagar och hoppas att någon annan gör de sista skolarbetena jag har kvar.

Igår åt min familj plus två morbröder, en fru och en kusin på Wild West Steakhouse i Halmstad. Min meny såg ut såhär:
Förrätt
Nachochips, salsasås, gräddfil och guacamole
Huvudrätt
Entrecôte, dollarchips, majskolv, bearnaisesås och aioli
Dessert
Tobleronefondue med jordgubbar, melon, ananas, marshmallows och maränger

Kaaaaan ni förstå att jag var mätt sen!? Höll på att sprängas, men SHIIT va gott det var! Helt klart värt med lite magont efteråt haha.

Liten peak på min studentklänning.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0