Tills jag får hålla om dig och dränka dig i kyssar.

Idag är det onsdag vilket betyder att Amanda inte har några lektioner och därför är hemma. Jag sitter just nu och jobbar med ett psykologiarbete som jag ligger efter med. Ja, att kursen är slut för längesen spelar ju ingen roll, bara jag lämnar in det så får jag mitt betyg.
Detta arbete handlar om klinisk psykologi och man ska skriva om en psykisk hälsa/störning/sjukdom. Jag valde schizofreni och skriver nu för fullt om denna störning. Läraren sa att jag inte behövde skriva nåt mer än G-arbete, för då skulle det bara "bli jobbigt" som han själv uttryckte det. Hmm.

På spotify spelas för tillfället låtar av Tomas Ledin. Jag vet inte riktigt varför, men hans låtar är faktiskt rätt sköna! Kom dock på nu att jag måste lyssna på den här låten!! Haha, vet inte riktigt varför jag och tjejerna börjat sjunga den nu det sista, men den har nåt speciellt som man bara inte kan ogilla. ;)

Ne nu ska jag fortsätta skriva på arbetet-

Jag, Carro och Lillie väljer resmål på vår spontandag vi hade en dag i somras.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0