It's gonna take a lot to take me away from you.

Lite molnklickar på himlen är det allt denna dag, men det stoppar inte dom tre vännerna och mig att sticka till stugan denna eftermiddag. Får hoppas det inte är alltför kallt i den bara, fast då får vi väl sitta på altanen tills det bli varmt. 
Låg faktiskt ute på balkongen innan och solade! Det blev dock bara i några minuter för sen gick solen i moln och det blev sveeeenkallt! 



Ska slänga i mig nåt att äta nu för om en timme ungefär ska jag dra mig mot stan och möta upp mina vänner och sedan åka till stugan. Så ikväll blir det väl någon promenad på stranden, grillning och en massa mys med dom bästa! ♥

Puss


Kommentarer
Postat av: Marie

Kommer bli sjuukt mysigt :):)

2010-04-14 @ 15:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0