When I see you baby, I just don't wanna let go.

Denna afton skulle tjejerna egentligen bada badtunna och dricka öl hos Carro, men då värden mådde dåligt fick vi skjuta upp detta till morgondagen. Dock vet jag inte om jag kommer orka det efter att ha jobbat hela dagen hmm, får se hur jag gör med det där.

Ja, jag ska då jobba imorgon för första gången på typ en månad! Ska faktiskt bli skönt att tjäna lite pengar igen, då jag för tillfället råkar leva på mina sista mynt.. hmm.

Ohhhh! Nu blev jag galet partysugen dessutom! Kom precis en reklam på spotify om denna spelningslistan och första låten som kom ur högtalarna var denna! Inte konstigt man blir danssugen. Haha. Men utgång blir det igen nästa lördag då det är lönehelg.

Nu (då jag skrev detta var klockan 20.30, men vissa tv-program kom emellan innan jag kunde sätta mig här vid datorn igen och trycka på 'publicera') kom mamma hem med thaimat så ska vräka i mig allt jag kan!


Påväg till stranden första dagen på Rhodos i somras.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0