Ingen ser och ingen vet.

Naturkunskapsprovet idag kan knappt ha gått sämre, haha! Det var verkligen skrattretande när man läste fråga efter fråga. Tänk er att en man, runt 40(?), med ett ursprung från Holland, i snart 100 timmar har (försökt) undervisa dig med lite halvt holländsk brytning i det ämnet du tycker värst om och sedan ger dig ett prov på 15 självskrivna frågor på halvbra svenska där du inte fattar ett skit, utan det kunde lika gärna stått på holländska!
Jaja. I alla fall! Efter provet stack jag och Julisbulis till Varberg för att lämna in hennes balklänning för att sys in. Efter det drog vi oss ut på jakt efter en studentklänning till Jullia. Dock hittade vi/hon ingen som föll henne i smaken, men vi hittade lite annat som gjorde det istället!
Här nedan är mina inköp för dagen:


Klänning 199:-, tröja 49:- (det är grym vår-rea på Gina nu så passa på att dra dit!) från Gina Tricot


Linne 49:- , linne 99:- från H&M, linne 49:- (vår-rea) Gina


Örhängen 29 :- H&M


Skorna jag ska ha på balen, köpte dom i fredags på Kullens skor här i Fbg för 500-lappen!

Det var allt för mig, pusshej!


Kommentarer
Postat av: oscis

guuuuuud, du måste va nöjd!!!

2010-04-28 @ 00:14:45
Postat av: julisbulis

skorna köptes på kullens skor om jag inte minns fel ? vilseledande marknadsföring !

2010-04-30 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0