When it was just a fling before.

Det är molnfritt, solen står högt på himlen och man kan gå i jacka utan att frysa! Igår var det tvärtom. Man märker att det är april.
Gårdagskvällen spenderades i Julias lägenhet tillsammans med henne och Marie. Vi kollade på Prinsessa och I love you, Beth Cooper. Skulle även kollat på 2012 också, men vi satt och snackade massa minnen från vår gymnasietid istället och undrade även var vi skulle vara 2 år fram i livet.
Det är lite läskigt det där med framtiden. Jag kommer ihåg när vi var några styckna och tältade i Lillies trädgård någon gång på högstadiet. Där skrev vi ner på lappar vad vi trodde att vi skulle göra och vara några år framåt. Dock har vi tappat bort dom lapparna, men jag kommer ändå ihåg känslan när gymnasiet närmade sig och man hade ingen aning om vad som skulle hända.

Den 21 augusti 2007 började jag och ett x antal andra 16-åringar på Falkenbergs gymnasieskola. Det har gått 961 dagar sedan den dagen och nu är det ynka 55 dagar kvar till studenten. Jag kan inte fatta det.
Det känns inte alls som att det var längesen jag såg folk hänga rosor runt min storebrors hals, men det var två år sedan.

Ne nu får jag sluta skriva här innan jag flyger bort i mina tankar någon helt annanstans.


Jag och Lisa på semester i Värmland, sommaren -06


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0