Won't you take a ride on the flyin' spoon?

Haft en både positiv och negativ början på lovet men nu är den bara underbar!
I lördags stack jag och mamma (och det vuxna Svartrå-gänget) upp till familjen Berg i Kullavik för att fira påskafton. Efter alldeles utsökt påskmat och påskmust var det dags för mig och Emma att börja kleta på påsksminket, knyta huklen runt huvudena och gå ut för att samla godis.
Runt sju drog vi oss till Caroline där vi förfestade några styckna. Sedan drog vi en stund till Erik på hemmafest innan vi tog bussen till Gbg. Vi hamnade först på blvd där vi även stötte på the Falkenbergs-boyzz Dennis, Ylber, Jonathan, Victor, Martin och Driton! Haha. Vi drog sedan vidare till ett ställe som hette Karisma. Där var ganska lame så höjdpunkten var att stå några decimeter från Niklas Hocker (han från Idol)! Hahah.
I alla fall drog vi tillbaka till blvd sen men stannade bara en stund innan vi drog till SUBWAY (!!!!<3) och drog i oss det ljuvligaste som finns att äta.
Bussen hem, decka, vakna, buss, tåg, hemma.

Hann inte vara hemma särskilt länge innan jag tog bilen till Fbg för att dra igång festandet igen! Förfest hos Alex med ganska mycket folk ändå. Sedan drog vi till efterlängtade Bratt! Dock var det lite för mycket folk för att säga att det var en lyckad kväll.

Nu ska jag plocka upp alla kläder på mitt rum och tänka på att det bara är 59 dagar kvar till studenten och 62 till Kroatien! Jag längtar!


Kroatien -08

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0