Don't ever let anyone tell you you ain't beautiful.

Här ligger jag i min säng och äter ostbågar mitt i natten. Gött att man inte kan sova när man ska upp och jobba kl 7 imorgonbitti.
Jag kollade på Sex and the city innan och grät ovanligt mycket till den filmen. Det är väl dom där jävla massa tankarna som far genom mitt huvud nu för tiden som gör det..

På fredag åker jag upp till min älskling i Kullavik och stannar där över helgen. Ska bli skönt att träffa henne igen, senast var ju när vi kom hem från Kroatien!


Jag och älskling i Kroatien <3

Jaja, jag borde väl försöka sova nu men ostbågarna var ju så jäädra goa så måste slänga i mig dom först.
Pöööss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ostbågarna smaka :p

2010-08-08 @ 16:12:32
URL: http://johannajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0