I don't even know if you deserve me.

Vaknade imorse (läs halv tolv) av ett sms av Julia. Tog mig en dusch och mötte sedan upp henne på coop för att handla middag. Spagetti och köttfärssås blev det, utsökt!
Sen drog vi vidare till Carro för kaffe och kortspelande, vilket var väldigt trevligt då jag inte träffat Carro på ett tag. Sedan stack vi till Carros pojkväns lägenhet där Julia och Carro skulle städa i och med att han ska flytta. När det blev långtråkigt att se på när dom städade drog jag hem istället.

Fick även ett samtal innan av Emma som sa att hon kommer ner imorgon istället för på fredag! MYS!
Så imorn ska vi gå till friskis & svettis och sedan ha tjejmyskväll i stugan med Julis, Carro och Marie =)

Tänkte skriva att jag skulle gå och sova nu, men såg sedan att klockan bara är nio... Hmm. Får väl dra på någon gammal film istället.


Bjuder på en studentbild.

Pöss

Kommentarer
Postat av: Lillie

Vilken fin bild! VACKER

2010-08-19 @ 14:22:33
URL: http://lillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0