On the beach.

Det var en händelserik och rolig dag igår med Alex och Johanna.
Först drog vi till Elmia och fick frukost och underhållning på SKABs monter. Sedan drog vi vidare in till Jönköpings centrum och skoppade lite innan vi drog till A6 center och fortsatte vår shopping.

Efter all shopping hann jag bara vara hemma 5 minuter innan Nicke på jobbet slänger ett sms och påminner mig om att det är after work på Harrys i Ullared. Så det var bara att sticka iväg dit och ha en sjukt rolig kväll med arbetskamraterna.

Ikväll är det kräftskiva här hemma hos oss. Jag ska iväg och jobba nu halv tre så jag kommer komma hem när allt är i full gång. Dock ska jag jobba imorgon kl 7 så det blir inte någon sen natt för mig.

Jaja, här kommer bilder på kläderna. Enjoy.



Tröja - gina tricot
Blå kjol - h&m (49,50:-!!!!)



Bild 1:
Vit tisha - h&m
Blå kjol - H&m
Bild 2:
Tröja - h&m
Svarta leggins - bikbok


Bild 1:
Grå kortärmad kofta - h&m
Stretch jeans - gina tricot (199:-!!!)
Bild 2:
Lila linne - gina tricot



Skooor!!!
Båda från skopunkten för 423:- tillsammans! Sjukt bra deal.

Pösss

Kommentarer
Postat av: Katta

ja hon har stekt nu det senaste :)

najs inköp!

2010-08-31 @ 21:57:01
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0