Dance like it's the last night of your life.

Fick ett sms idag på jobbet av Alexandra som löd: "Hej, jag och johanna är bäst och lagar middag till oss ikväll så har vi tjejmiddag sen =) du, jag, julia och johanna, jobbar du idag?"
Jag hade absolut inget planerat idag och erbjuder sig kompisarna att laga mat till en så säger man väl inte nej? ;) Så nu har jag vart hemma från jobbet cirkus en timma och 15 min och snart ska jag bege mig till vår färgfulla stad Falkenberg för att få i mig en "underbar middag" som Alexandra så väl uttrycker att den ska bli.. får väl se..

Idag bestämdes även att jag jobbar kvar på mitt kära ICA fram till jul i alla fall. Jag och Julia har ju våra små planer för vintern så vi får väl se hur det blir med det! 



En två veckor gammal bild från när vi var på vår årliga utflykt med far- och morföräldrarna, denna gången i Göteborg.

Jaja, nu ska jag byta kläder och sedan dra mig inåt staden.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0