What a waste of time.

Värdelösa filmer. Varför finns ni och skapar massa fantasier hos oss? Att man alltid ska bli så blödig efter varenda jävla film..
Dock finns det en film som jag inte fick några blödiga tankar av, som jag kollade på häromdagen, nämligen Catch me if you can. Av den filmen blir man bara faschinerad av att det är en SANN historia. Haha, galet.

Första lediga dagen efter sommarjobbet är nu över och jag är redan rastlös. Jag har knappt gjort något vettigt idag heller; skypade med Lillie direkt när jag vaknat vid 12, gjorde en utsökt omelett till frukost efter samtalet, pratade med Julia i telefon, kollade på Laguna Beach-marathon, la mina vita converse i tvättmaskinen, lagade pannkakor och tillsist kollade på film...

Får nog ta och göra nåt av mitt liv imorn, en promenad ute kanske eller en vända på crosstrainern, var ju ett tag sen. Annars ska jag nog ta och leka med Julis imorn, gött kött. Att skriva CV och personligt brev får vänta några dagar tror jag allt.


Midsommaraftonsbild (stolt över kransen jag gjort själv!).

Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Lillie

Snygging! Fin krans med :)

2010-08-18 @ 11:53:37
URL: http://lillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0