Hands up in the air like we don't care.

Allt är nedpackat i ryggsäcken. Handbagaget är klart. Jag vet vilka kläder jag ska åka i och jag har biljetten och passet redo.
Så nu sitter jag i min säng med ett bombnedslag till rum runtom mig. Måste städa upp det innan jag åker, vill inte komma hem till detta, fyfaan.
Frågan är om man ska försöka sova några timmar innan vi ska åka.. Ska nämligen möta upp dom andra halv 3. Kanske ska dra på en film istället.. Jaja, först måste jag städa iaf.

Nu är det bara 9 timmar kvar tills planet lyfter. Det är ju bara sjukt.
Jaja, bloggar nog inte nåt mer innan jag åker så ni får väl ha det så bra! Kanske händer att jag bloggar nåt där nere, men hoppas inte på för mycket.

Pusshej, hörs den 23e februari annars!


Kommentarer
Postat av: Katta

Chaweng :)

ni bodde i Lamai eller? :)

2011-03-01 @ 13:15:59
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0