I know if I put my mind to it, I know that i really can do it.

Nu har jag träffat Emma för sista gången. Eller ja, sista gången innan jag drar iväg. Jag vet att det är 9 dagar kvar men i och med julhelgen så kommer vi inte hinna ses.
Vi bestämde oss därför för att äta ute och gå på bio. Det blev pizza på Campino i Varberg och sedan kollade vi på RED som var en jäkligt bra film! Sevärd helt klart! Sedan mötte vi upp några grappar och spenderade resten av aftonen med dem. Då kollade vi på Taken. Helt ok film, men efter att precis ha sett RED så var den inte lika imponerande.


Snart blir det sol och värme!

Jaja nu ska jag hoppa in i duschen för sen ska vi till farmor och fira hennes födelsedag som är på onsdag.
Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0