If you kissed me now I know you'd fool me again.

Jag är helt sluuut i hela kroppen! Jag, lillan och storan (julis o cäro) har gått runt hela dagen i göteborg för att shoppa julklappar till våra älskade. Det gick lite trögt i början, vi hittade tröjor, shorts, linnen och allt möjligt. Men bara till oss själva..haha. I sista affären fick dom andra två i alla fall hittat några klappar. Så några hundralappar fattigare hade jag ännu inte hittat något förutom till mig själv. Jaja, det är ju 22 dagar kvar så jag ska nog hinna.

Här är inköpen dåå:

Svart linne - Rut m. fl.
Rött spetslinne - H&M



Helt vanlig svart kjol - H&M
Svarta sammetsshorts(KAN vara de skönaste shortsen som finns!!) - Zara


Nu ska jag äta stekt ägg och sen ta en chokladbit från min chokladkalender.
Pussheeej


Kommentarer
Postat av: Alice

SV: Jag kännde på mig detta, det var ju för din skull jag la upp den :)

2010-12-02 @ 23:23:50
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0