Up in my lonely room, when I'm dreaming of you.

Nu väntar jag, mamma och pappa på att lillebror ska komma hem efter en dag på jobbet. Vi ska nämligen ta och åka till storebror och hans nya lägenhet i stan för lite adventsmys. Jag har ju ännu inte vart där så det ska bli spännande att se hur hans lya ser ut!

Igår var ju tjejerna här som jag nämnde i föregående inlägg. Det blev faktiskt tacos, bastade, badande men dock inget snörullande.. Tillslut var det bara jag, Julia och de två Johannorna kvar och då poppade vi popcorn, drack te och cider och tittade på "Sex and the city 2". Trevligt! Sen drog Johannorna hem och Julia sov över här eftersom hon ändå skulle jobba på Gekan idag.

Såå, vad har hänt idag? Inte så värst mycket. Jag kollade på "Prinsen av Egypten" som gick på kanal5 och sen stack jag och mamma upp till lillebrorsans jobb (Sport Factory) och inhandlade en 60 liters rygga till mig som jag ska ha i Thailandet. 849 spänn gick den på (ord. pris 1300) och det är en utmärkt julkapp!





Men nu ska vi åka så ha en trevlig söndagkväll!
Pussheej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0