All that I wanted was you

Hallå!

Varför sover jag inte? Är det inte sånt en 18-årig studerande flicka borde göra en tisdagnatt? Ne istället sitter jag och kollar på massa gamla filminspelningar jag har på datorn från min kamera. Hittade lite roliga filmer från olika festtillfällen som jag nu sitter och småflinar åt samtidigt som jag tänker tillbaka på de olika stunderna. Haha.

Idag var jag hemma från skolan. Låg hela förra natten och snorade ner hela kudden (mums) samtidigt som en jävligt irriterande hosta inte ville lämna mig ifred. Hade bara gått runt och smittat folk så kände att jag lika gärna kunde sjukanmäla mig och gotta ner mig i soffan framför tvn istället.
Imorn är jag dock ledig också! Haha. Har som vanligt inga lektioner på onsdagar, så då kan jag ladda upp mig själv psykiskt och fysiskt inför den kommande studentfesten som äger rum på onsdagkvällen!
Är dock inet speciellt sugen i och med förkylningen men jag får väl ta mig dit ändå. Jag behöver ju inte intaga alkohol. Bara i måttliga mängder...


En bild på mig från "Färgglad-festen" i våras.


Ne nu får jag ta och sova. Är ju galet trött!

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0