Idioter.

Heej!

Jag har ägnat hela dagen åt att rensa ur mina garderober som inte bara är fulla med kläder utan också gamla skolsaker från lågstadiet. Hela sängen är full med kläder jag inte ska slänga, soffan är full med kläder jag ska ge bort och golvet är fullt med påsar innehållande kläder jag ska slänga.
Ikväll blir det nog bio med Julia (och Marie och Lillie om dom kan bestämma sig) i Varberg. Funderar på att se Shutter Island. Fast vi får väl se om det blir den, vi lär ju välja den där flest snygga killar går in. Heheheee.







Eftersom vi ska ta bort garderoben längst till vänster pga ombyggnad, så kommer jag nu endast få ha mina kläder och grejer i tre av garderoberna. Kanske inte så lite men är man van att få ha sina saker hursomhelst varsomhelst så känns det lite jobbigt ;) Haha.

Nu får jag fortsätta mitt utrensande.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0