Is it me you're looking for?

God kväll!

Idag har vart en bra dag. Började med att jag körde in till skolan några timmar tidigare än jag började, dels för att min lillebror ville ha skjuts och dels för att jag skulle plugga matte.
Eftersom matte alltid vart mitt värsta ämne i skolan, näst efter naturkunskap, så failade jag ju som många vet i matte B i tvåan. Detta tar jag nu och gör om i trean, utöver alla andra ämnen jag har. Därför har det inte blivit att jag prioriterat matten speciellt mycket.
I alla fall så tänkte jag i torsdags att jag fan skulle göra klart första kapitlet på fredag förmiddag, så jag kunde göra provet på eftermiddagen. Sagt och gjort jobbade jag klart de sista uppgifterna på förmiddagen, gick på engelskalektionen och sen tillbaka till matteresursen för att göra provet.
Efter cirkus 40 min var provet färdigskrivit. Läraren rättade det vilket resulterade i 12 rätt av 13 möjliga! WOHO! Fan va nice. Bara tre prov kvar att göra.....

Imorn ska jag gå upp runt 9 och skriva klart det där religionsarbetet om Rastafari som jag skrev om för några veckor/någon månad sen. Mamma och jag har en deal att om jag inte hinner klart med det imorn så blir det en nykter kväll för mig. Annars är det ALL IN som gäller! Haha. Skämt å sido. Eller inte..


Stekarbild på mig från Zion Park, USA april -09

Nu ska jag bajsa sen sova. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0