It's my life, I'ma do what i do, and if you don't like it, it's cool, fuck you.

Afton, damer och herrar.

Idag var det skola, som vanligt. Inget spännande hände där, som vanligt. Efter skolan åkte jag, Marie och Julia med Carro till Ullared för att Carro skulle till tandläkaren. Medan hon var där stack vi in på Gekås för att köpa lite småsaker. Jag köpte typ bara tofsar, spännen och några ringar. Lite annat småkrafs också.

Min så kallade "partyväska" som jag alltid brukar ha när jag är ute och festar har blivit ersatt. Den gamla har vart med alltför länge och då både ena remmen lossnat och den andra hänger på en skör tråd, kände jag att det var dags för att investera i en ny. Jag hade dock inte direkt planerat och tänkt "nu ska jag gå i affärer i jakt på en ny väska", utan det var förra torsdagen när jag, Marie och Johanna var inne på lindex och kollade underkläder som jag såg Den hänga så vackert och prydigt på väggen. Den trånade efter mig. Utan att tänka efter hade jag betalt 200 spänn till kassörskan och fått väskan i en påse. Nice!

Tänkte även visa er en bild på hur mitt rum ser ut för närvarande. Vi har tagit ner mina garderobsdörrar eftersom de ska målas om vilket gör att utan dörrar ser man rakt in i min garderob. Detta leder till att min annars så stökiga rum ser ännu värre ut än det är! Nåt jag typ blir galen på. Dessutom ser rummet mindre ut. Usch. Hoppas dörrarna blir klara snart.




Min garderob utan dörrar, bild på mig,
engelskaboken "Brave New world - Aldous Huxley", nya väskan(!), matte b.


WOHO!!!
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0