Jag skrattar idag.

Tjaaa

Varför och åter VARFÖR är allt annat mer intressant då man ska skriva ett arbete??!
Varenda liten smågrej som man annars helt hade skippat känns plötsligt väldigt intressant då tiden för arbetsskrivandet borde vara prio nr.1. Den där extra "ska-bara-kolla-fall-någon-kanske-råkat-uppdatera-sin-status-nu-när-jag-inte-vart-inloggad-på-5-min"-kollen på facebook. Helt plötsligt så har man inte kollat sina 126334 miljoner bilder på datorn på jääättelänge och tycker att nu, just NU, är den perfekta tidpunkten för att ägna lite tid åt det. Kanske skulle logga in på bloglovin.com för att läsa lite bloggar nu när jag ändå inte har något att göra, ja, förutom att skriva det där arbetet då. Ska jag göra det? Njaaa...okejdå. Nåååågra minuter hinner jag väl ändå lägga ner på det. Ja det är klart.. Sen kan man ju få för sig att "jo men jag ska kanske ta och skriva ett blogginlägg också för säkerhets skull, så ingen missar att jag inte skriver mitt arbete när jag egentligen är ganska stressad över det eftersom det ska vara inlämnat imorn".
Jo men jag känner att det här kommer gå priiima alltså. Diskussion är SÅ kul att skriva. "egna tankar"? PFFF!!!!!! Ta dig i röven.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0